27 januari - HAPPY BIRTHDAY SNYGGE!

Förlåt vännen för att jag är seg med din födelsedag som jag skulle har gjort ett inlägg om för flera dagar sedan! Men har varit dålig uppdaterad och därför inte blivit något vidare inlägg. Min barndomsvän, min vän som jag känt längst av alla. Ellen är det 13 år nu? Skulle tro att det är något sånt.
BTW, GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAAAG!!! (i efterskott)
Hurra Hurra Hurra! Hoppas att du hade haft en super dag med många fina paket! 17 år, stor tjej, bara 1 år kvar, sen jävlar
PAAARDYYY ALL THE TIME! puss på dej snygging!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Aw tack finaste vännen!<3 1 år sen jäääävlaar :DDD<33

2012-01-30 @ 14:54:19
Postat av: essay

I love travelling too. It's very exciting and interesting for me.

2012-01-31 @ 14:52:02
URL: http://customcollegeessays.com/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0