Aaaaaaaj som fan

Varit hos doktorn idag och kollat lugnkapacitet, tagit ekg och blodprov. Detta skulle vi kolla i med att vi trodde jag hade astma. Men enligt tester så ska jag inte ha det. Skönt. Men så fort jag anstränger mig så får jag svårt att andas eller ont i bröstet.. Så man kan ju undra vad det beror på. Alla tester se vi inte fått reda på utan det får vi sen.

Jag brukar inte ha några problem med blodprov men denna gången tog de i armen och när hon hade fyllt 3 rör, så kom hon på att hon gjort något fel, så hon var tvungen att stick in nålen igen och fylla ett nytt rör!!! Jag blev riktigt skraj får kg säga... Inte nog med det, hon träffade en nerv så det gjorde så jävla ont och man såg rkt hur armen var insjunken i med att hon tagit så mycket blod.. Hemskt! Jag blev faktiskt äcklad och mådde illa, men bara för stunden. I några timmar efter var jag lite Confused. Men nu känns det äntligen bättre som tur väl är! fy fan, ska aldrig mer gå dit. Ska man behöva plågas?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0