H-E-L-G-E-N

Som vanligt, helgen bara for iväg som ett sus. Även om man hinner göra en massa eller ej så är den över på noll tid. Jag har haft en underbar helg med ryttarträff, tävling och myspys med underbara vänner. Även var jag på övergod middag hos vänner innan idag med, så nu kommer jag rulla fram. Underbart god mat, man kan ju inte låta bli att äta sig över mätt. Man intalar sig sjlälv att man inte ska äta mer än vad man orkar, men som sagt ibland äter man ju med ögonen...

Imorgon är det back to school, fast helt okej för mig att börja 13.30! Inget konstigt alls, inget konstigt alls. Detta innebär endast psykologi och matte på mitt schema, gütttans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0