bloggtorka och död tjej på en och samma gång

Rubriken talar för sig själv. För tillfället är jag väl inte super sugen på att hålla igång bloggen, men samtidigt så känns det tråkigt att lägga ner den helt och hållet när man nu ändå kommit en bit på vägen. Menar det är alltid roligt att kolla tillbaka vad man gjorde "förr i tiden", minnen kommer tillbaks och det är allmänt roligt. Även så tycker jag det är väldigt roligt att dela med mig av det jag upplever och lite av allt möjligt som händer i mitt lilla liv. Ett rejält inlägg om USA har det ännu inte blivit.. men har bestämt mig för att jag snart ska göra det! 
 
Headern är fixad och bättre tycker jag absolut den blev! Den förra var säkert mer än ett år gammal kändes det som.. så tack bästa simon som hjälpte mig! Du är väl allt en ängel. puss 
 
Igår glömde jag ju säga att jag ramla av hästen, red barbacka sent på kvällen och skulle rida en sväng. Då börjar det blåsa och något flyger upp bredvid henne och jag gör volt och hamnar på marken,,,,...great. Började skratta såklart, men senare kände jag att jag fick duktigt ont i benet, skit med.. så nu har jag riktigt ont i benet och jag hatar det. fml. antagligen sträckt det eller ngt, men som sagt det går väl över så småningom som allt annat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0