drömmen som slutligen blev sann

Genom hela mitt liv har jag alltid drömt om att en dag få bada med delfiner. De är så söta, mäniskovänliga och oerhört gosiga och mysiga. Man blir så glad av att bara se dem underbara små varelserna! Ända sedan jag var liten har jag alltid velat bada med delfiner, att få bada med de och känna den magiska känslan. Nu när vi var i Florida så vet jag att det finns många ställen där man kan bada med delfiner, därför tänkte jag passa på att försöka övertala mina päron att jag skulle få göra detta. Jag menar, men vet ju aldrig när nästa chans kommer? Man får passa när man kan. I och med att det inte kostar den lilla summan, så var de först väldigt tveksamma, men tillslut så gick de med på det! Åhhhh vad glad jag blev,vilken känsla! 
 
Några dagar efter, tror det var en Fredag? Så åkte vi till Key Largo/Key West  och badade med delfinerna. De två delfinerna vi badade med hette Samantha och hennes lilla bebis Isaak som endast var 1 år gammal, så söt!!!! Så mamma och bebis, inte ska man klaga! Vilken känsla det var när vi var i vattnet med delfinerna, så gulliga!!! När man klappade de på magen och fenan var det så oerhört lena att ta på, kändes som en len gummistövel, sweet. De utstrålade glädje och simmade och hoppade omkring. Vi fick både åka på deras fenor i rallyfart, hålla i en stång som de hoppade över, hälsa och massa andra saker. MEN DET BÄSTA VAR JU DELFIN PUSSSSSEN! åhhh love 
 
att bada med delfiner, är något jag verkligen rekommenderar att göra någon gång i livet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0