home sweet home

Då var man hemma efter nästan tre veckor i underbara USA. Under veckorna har vi både hunnit med häftiga New York, paradiset Miami och tuffa Key West. Denna och förra resan när jag var i USA har absolut varit dom bästa jag någonsin varit med om och upplevt. Av de länder jag har varit i, kan jag säga direkt utan att tveka att USA ligger på min topp 1 lista! Jag fastande för det direkt. Det är som ett sagoland där man drömmer sig bort, älskar det. Klimatet, människorna, stränderna, shoppingen, värmen, utsikten och allt är så underbart! När vi kom hem nu ikväll ville jag bara vända på klacken och åka tillbaka. Man uppskattar allt man har så mycket mer desto längre man varit borta hemifrån, vilket jag klart har gjort! Men jag vill verkligen tillbaka, jag vill inte leva i tråkiga Sverige och klimatet här.. och att man ska vara så jäkla perfekt och bäst på allting här stör mig... Visste ni att jättemånga i Miami inte ens visste vad Sverige var? Inte ens EUROPA? lite halv sjukt i för sig. Visst kan man klaga på att människor behandlas orättvist där,och det står jag för. Enbart de som är rika och har råd med allt som kommer vidare och når toppen. Alla ska ha en möjlighet att få en ärlig chans. Bort sätt från det, älskar jag USA som jag sagt nu tusen gånger. Förstår att ni fattat det nu. Mer inlägg kommer senare, och självklart kommer det komma upp lite bilder! Enjoy. Vill slutligen säga att jag haft en fantastisk resa! Vill tacka mina päron att de varit så snälla och låtit mig få chansen att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0