studenter

Både denna och förra veckan har det blivit en hel del studentfirande för nära och kära, mycket trevligt. Man blir själv så avundsjuk och taggad på att ta studenten när man ser alla glada studenter springer ut i det fria helt överlyckliga! åh... vill med. Men samtidigt, hur roligt är det dagen efter? Jag hade nog haft ångest om jag ska vara ärlig. 2 år kvar i gymnasiet, och under de åren ska jag njuta och ha det grymt roligt! Det sägs att gymnasietiden är den roligaste tiden i livet, jag tror att de som säger det har en del rätt i det de säger. Man ska utnyttja tiden så gott det går, den kommer precis inte tillbaka. Lev livet, säger jag!
don't dream your life, live your dreams.

PAULINAS STUDENT FRÅN I TISDAGS
MADDES STUDENT FRÅN I ONSDAGS





GRATTIS TILL STUDENTEN TJEJER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0