hoppträning med russe

 

Hopptränade för Chris med Russe idag. Pigg och glad häst som vanligt, alltid lika kul. Gick super idag, kapaciteten finns där ska ni allt veta!! Det är bara så många knappar som ska stämma så som: taktik, teknik, känsla, hantering, humör, ja mycket ska till och stämma för att det ska bli bra! Jag tror på min ponny och vet att vi kan komma långt med rätt inställning. Sen klart att allt tar sin lilla tid om man inte har en helt utbildad ponny som gått MSV och flyger över det mesta. Ibland önskar man att man hade en sån ponny, men samtidigt inte!

älskar min ponny.

(det viktigaste med att ha häst är att ha KUL, det har jag alltid fått lära mig-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0