MY BIRTHDAY

Då är man 17 år! Haft den bästa födelsedagen med massor av grattis av mina underbara vänner! Fan vad jag älskar er, så fina ni alla är! Omtänksamma. Lojjsan bjöd på goda cupcakes i skolan som hon hade gjort, så gulligt! Efter skolan blev det super Bowl med skitskön stämmning och goa människor, love it! Hade inga förväntningar direkt, SPYKA losa.. Men, men är sjukt taggad på att vara med nästa år, får väl se. Är ju rätt agressivt, så vet inte om det är värt det.. men grattis polhem!

Ikväll tog Rebecka, Niklas, Heidi, Andrea mig med ögonbindel till en restaurang i Lund, så jävla söta!!! Snacka om att jag var rädd att ramla...Otroligt urgulliga vänner jag har, sådan tur jag har. Älskar er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0