no make up

För en gångs skull orkar jag inte bry mig om mitt utseende, så idag gick jag till skolan utan något smink överhuvudtaget (gjorde det igår med). Så skönt det är! Man slipper sminka av sig på kvällen och allt det där. Sen är det klart en annan femma att man inte ser lika bra ut, men ärligt, det är ju så man ser ut "på riktigt", så varför inte stå för den man är? Klart känner jag mig snyggare i smink, men eftersom att solen stått på i några dagar har man hunnit få lite sol i huvudet iaf, tur det! Annars hade jag varit en blek sparis.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är snygg snygg snygg snygg utan smink också!!!

2012-05-09 @ 13:52:24
URL: http://hearmyvoice.blogg.se/
Postat av: Sanna

supersnygg är vad du är!!!!!

nature is beautiful, finis

2012-05-09 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0