THE WINNER OF EUROVISION SONG CONTEST 2012

AMAZING SKULLE JAG VILJA SÄGA!!!! Så f'cking bra är hon. Hade en liten magkänsla att hon skulle vinna i och med att hon varit så populär runt om i världen redan, hon har legat på topplistorna och radiostationer har lyssnat sönder hennes underbara låt! Men inte tröttnar jag på den för det, den går inte att tjata ut, den är så levande, så skön, så underbar, den ger en energi! Älskar EUPHORIA. Att Loreen genomför ett sådant bra framträdande med gör den bara ännu bättre, naturligt och inlevelsefullt. Det är så det ska va! Hon har kommit på sin egen stil och inte tagit efter alla andras länder sen tidigare år, europa vill se något nytt i rampljuset, de vill inte leva kvar på det gamla och se samma sak igen, vad är det för vits med det? För första gången under hela mitt liv så missar jag finalen pga att jag var på fest, lite deppigt, men herregud man kan se reprisen! Man höll sig uppdaterad ändå, och i slutändan fick vi beskedet att Sverige, Loreen med låten "Euphoria" hade vunnit!!! Vi alla skrek och dansade ett antal gånger till hennes låt, Jag har gett mig fan på att jag ska se Eurovision nästa år, det är ju i SVEEEEEEEEEEERIGE DÅ!
GRATTTTTTIS LOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ÄNTLIGEN ÄR SVERIGE TILLBAKA EFTER 13 år !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0