All in my head

Jag blir aldrig helt frisk... är det inte förkylning så är det halsont, är det inte det ena så är det, det andra. VARFÖR!? Man blir tokig. Att det aldrig kan få ett slut med all sjuka. Aja, någon gång blir man väl antagligen helt frisk. Nackdelen är att man blir så himla trött också, speciellt i skolan, inte roligt för fem öre. Får väl muntra upp mig med en kopp te och något annat gott att smaska på. Carro kommer till mig en stund sen, efter blir det plugg och hästen, sedan SOVA. Skönt att man har en dag i veckan som man slutar tidigt på, 13:15 är inte helt fel.  
 
 två snygga bilder på micke och mig, yeah, agent 007 - james bond 
"My name is bond, james bond". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0