MALTA

Sista veckan innan jag började skolan var jag och fyra andra kompisar i Malta tillsammans i en vecka, vet inte om jag nämnt det innan? Ett riktigt bra slut på lovet iaf. Värme, sol, fest, och allt annat kul! Funderar nästan på att skriva ner allt roligt som hände, man märker redan nu några veckor efter så mycket men redan hunnit glömma. Sådana små onödiga saker som man småskrattar åt, bara det är ju underbart. Jag ångrar inte en sekund på den resan, så roligt vi hade det! Fest varje kväll, invaderat av italienare, skön värme, stämningen, dans till euphoria varje kväll, restaurang mat, comino, shopping, sjuklingar, sliema, taxisnubben som var galen, speedos, magplaskaren, glädje, allt! Lite kort fattat hela resan kan man säga. Utan tvekan ska jag lätt utomlands nästa år igen med vänner, det är riktigt roligt! Jag föredrar det verkligen, det uppskattas och ger en energi! Dessutom så lär du dig att klara dig själv! LOVE MALTA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0