6 juni - nationaldagen

Idag har jag spenderat nationaldagen med min pojke. Dagen började med en mysig ridtur med russe innan det blev allt för varmt. Hon fick sig även ett litet bad och en hel kasse med gott och grönt gräs. Inte dåligt att ha en sådan snäll "matte". Senare kom min gosse och solen började hetta till mer och mer så vi solade ett tag och bara tog det lugnt. Igår var jag och heidan i Bjärred och käkade den klassiska glassen, så blev det även idag. Standard med mjukglass, så goooooott. På kvällen blev det supergod mat med familjen, fläskfilé med potatisgratäng, bearnise sås, sallad, majskolv och annat gott. Kan inget annat än säga att det har varit en grym dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0