tävling på gång

Varit en helg med tidiga mornar... inte roligt. Iördags var jag funktionär i dagstorp hela dagen, turen var på min sida att det inte regnade hela dagen. Tack och lov. Det värsta är att vara funktionär ute i ösregn, man blir kall och blöt och fryser i onödan. Igår var jag själv och tävlade i Vellinge med Rosin. Skulle hoppa LC+5 och LB, men eftersom att vädret inte gav med sig och det vara fortsatte att regna så gick det inte så bra... men hon var ändå duktig. Störk mig från LB eftersom att jag inte tyckte att vi hade rätt förutsättningar, synd. Men så är det ibland. Nu är det drygt 2 intensiva veckor i skolan, sen går jag på sommarlov!! Längtar. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0