sleep time?

DÖDStrött. Matten tar kål på mig! Snart färdig, men litta kvar. Ikväll är det både chougar town, eller ja det håller på nu. Sen är det Biggest Loser, Ung och bortskämd and Svenska hollywood fruar! Inte för jag brukar kolla PÅ tv alls, inte ens på kvällarna. Men nu när jag har tid, eller ja, jag har inte tid. Men lite mer tid än valigt, kände jag för att checka läget på tv:n ikväll. Vet inte vad jag ska se än, men tippar mot ung och bortskämd och HOLLYWOOD FRUAR! kanske lite på biggest loser, idag ser man hur mkt alla har gått ner sammanlagt, och det är rätt roligt att se. Har sätt de en gång innan, och då var de stora som köttbullar allihop.

Men den bästa i hollywood fruar är ju såklart Maria Montazami, hon är en sån härlig människa tycker jag! Hon är inye skrytig på något sätt, alltid glad, rolig, och en mycket positiv människa! Om alla var som henne, hade världen sätt mycket bättre ut! go for maria m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0