myhair



Så här såg mitt hår ut idag och igår. Jag ska säga er att det är nog första gången på 3 år som jag har det så lockigt/vågigt, jag totalt hatar att ha det så! Så om ni tror att jag egentligen har platt hår så tror nï betydligt fel. På riktigt har jag lockigt/vågigt, det är inte helt mitt "normala" på bilden, utan jag flätade så att det inte skulle se helt märvärdigt ut. Men som sagt vill jag ha PLATTHÅR, om jag bara fick det... då skulle jag bli glad. Men nej, det finns inte en chans i världen att det kommer hända.. så jag får nöja mig med min plattång som är till användning varje dag.

Kommentarer
Postat av: sanna

som du waynar hjärtat ?

ditt hår e fan vackrare än liiiiivet ;o<3

2010-10-23 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0