ja det var seger!

Tävlade i Malmö Civila Ryttarförening idag. Och det gick suveränt! För det första red jag i hackamore och för det andra så glömde jag mitt martingall hemma...men jag testade utan! Med andra ord gav det verkligen resultat! Hon gick super, va i bra form, pigg och framåt. Mycket framåtbjudning. I L:D kändes det jättebra och allt flöt på, det slutade på en felfri runda! = en glad erica. Efter att det gick så bra, efteranmälde jag mig till L:C. Jag var först ut och bara körde på, jag hade inte tänkt att satsa, men hon kändes så bra så jag körde på. Även här slutade det på en felfrirunda + EN SEGER till och med! JAG BLEV GALET GLAAAAAAAAD!!!!??? med mig hem fick jag två pokaler, två blå/gula rosetter och även två plaketter! my lucky day! Det kunde inte bli bättre? Hon var bäst idag, punkt slut.


SEGEEEEEEEEEEER

priserna

ekipaget

söta polle

happy people

såhär glad blev jag!

prisutdelning


Kommentarer
Postat av: ellen

NI ÄR BÄÄÄÄST :D<3

2011-02-27 @ 19:23:37
URL: http://ellemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0