procivitas

Hallihallåjaa. Dagen har varit intensiv som bara den. Skolan var rätt chill idag, vilket kan vara skönt ibland. Efter skolan blev det ridning, sen till malmö på öppet hus på procivitas. Verkar vara en sjukt bra skola! Nu blir man lite osäker, och man ska snart välja? Hallåå?! Egentligen vill jag gå samhälle/Beteendevetenskap, men annars får det väl bli samhälle/samhälle då. Får väl allt se. Det enda jag har lite emot skolan är att den inte ligger i lund utan malmöö, och inte super bästa läget. Men man får se plus och minus i det hela. Man kan ju inte bara tänka på det? Ska checka in fler skolor of course, men denna ligger bra till. Nu är jag överdrivet trött och ska nanna, är ju redan torsdag i morgon!? Nästan så jag inte kan tro det? Det var nyss söndag? menmen, TAGGA TÄVLING PÅ LÖRDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0