min ponny är för jäkla bra, älskar henne

Hopptränade idag för sista gången denna terminen, vilket slutade mycket bra. Det gick verkligen kalas bra! Jag menar verkligen det, ALLT STÄMDE. Vi kom in perfekt till kombinationerna, tempot var bra, hon hoppade som en pärla, och allt allt! Grymt nöjd får jag säga. Såhär bra ska det gå på tävlingarna med, dock är man mer avslappnad när det är träning, och blir lite mer spänd tävlingar. Även fast man säger att man inte är det, tror jag att man lite automatiskt är det. Men kan absolut inte klaga på min ponnys insatts idag, helnöjd. Är så taggad på att tävla nu, hon är verkligen i toppform. Ser fram emot nästa tävling i dagge! Midsommarhoppet. Funderar även på att vara med i derbyt, minirundan. Vad sägs? Varför inte slå tilll nu när vi ändå är igång!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0