sweet 16!

WIIIIHoOO! Haft en superduper mega bra dag! Vill börja med att säga tack till alla gratulationer! Har fått både kläder, pengar och parfym, super nöjd! Har varit himlans glad hela dagen, och tur med vädret fick jag med! Kan ju knappt bli bättre! Hela klassen sjöng för mig, lite pinigt, nä det var det banne mig inte, bara roligt! Men tack till er alla för att ni gjorde min dag! Super glad. Hoppade dessutom terräng hinder med Rosin idag, gick sjukligt bra, guud vad hon älskar det! Senare kom heidi och åt tårta och såg greys med mig, tack för presenten heidi+nikke! Ännu senare kom ellen också, såklart fick hon med i sig en liten tårtbit att smaska i sig! Tack för din present med vännen, superglad! TACKTACKTACKTACK!

Ps: Nu får jag ju övningsköra kom jag på ;D bara sånt intygsskit som ska in eller vad det nu är... haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0