JAG ÄR EN IDIOT

Tävlade idag i Dagstorp, gick fruktansvärt dåligt. Jag skämde ut mig och blev så himla arg. Precis innan jag skulle rida så red Amanda, hennes häst volta över henne, så hemskt det så ut. Pga av detta fick ambulans komma och det var 45 min paus. Jag var då på banan när detta hände. Sen var det min tur efter pausen, grunden gick super! Sen kommer vi till omhoppning då en tjej står i vägen så att jag inte kan svänga till nästa hinder, hon river, hon vägrar. Då blev jag så jävla arg så min ilska gick ut över hästen... Jävligt pinsamt faktiskt. Jag brukar inte visa mina känslor på banan, för de ska man inte. Men idag kunde jag inte hålla mig och allt blev bara skit. Sjukt besviken faktiskt. Samtidigt så är det bara en skitt LC. Men sådana små grejer kan jag störa mig på. I och för sig struntar jag i om jag skämde ut mig, and that's it. Jag var en pajas som tog ut min ilska på hästen, men alla ska fan ha samma möjligheter, and that's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0