Hej & Hå

Bloggen har stått stilla ett tag, sorry, sorry. Nu börjar den fina våren komma vilket innebär att det blir betydligt roligare att blogga och man kan lägga ut massor med fina bilder. Igår var vädret fantastiskt! Sol hela dagen, det första jag gjorde när jag kom hem var att äta en skål med goda frukter och bär, kort efter sprang jag och tog på mig mina ridkläder och cyklade till stallet. Varken mot eller medvind, så skönt. Kunde till och med cykla i kortärmat, score! Första gången detta året jag kunde cykla/rida i t-shirt. Blev så glad när solen tittade fram när jag red Rosin, man mår så mycket bättre när man får se lite sol om dagarna. På morgonen hade jag gymmat tidigare på idrotten. Vilken effektiv dag för min del! På kvällen blev det en del plugg och jag försökte skriva klart min sociologi uppsats. Helt galet vad mycket uppsatser jag har haft den sen... Till kvällsmat blev det världens godaste mat, TACOS tillsammans med min Micke! En bra dag. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0