3:e advent

Vakna rätt sent idag, kände att jag behövde sova ut rejält. När jag skulle äta frukost såg jag att det var Spirit på tv:n och kollade såklart en stund på det. Love this film. Men nu ska jag ta tag i skolan in i det sista. Plugga till Kemi och lite sånt. Egentligen har man inte lust, men eftersom att betygen sätts nu i veckan, så är det klart ett måste.

Igår var det pepparkaks bak hos ellinor, med cajsa och ellen. Min pepparkaks häst blev ju bäst om jag själv får säga det. Dessutom var det hemma gjord deg som hennes mamma hade gjort. Har aldrig ätit något godare.
Efter det var jag bara tvungen att testa ellinors onepiece, och herregud så mysig! Ett måste att ha en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0