freaky friday

Idag har jag och Heidi varit på Nova, var typ inget folk. Rätt skönt, om jag får säga det med andra ord. Hittade inte så mycket nya och snygga kläder. menmen. En blus hittade jag!

När vi skulle ta bussen hem stod vi och sjööng en stund för att vi skulle hålla oss varma, var *svinit* kallt ute. Men vi överlevde. När vi åter "landa" i lödde, så var det bara raka vägen hem och käka pizza med julmust! Såklart springa upp för att se idol med! Min hund har hållit på och stöööörat sig hela kvällen med heidi, så jobbig han kan vara. det jobbigaste är att han är så himmla smart den lille rackaren!

idag har jag använt min röst för mycket, så nu har jag ingen kvar. kanske är bäst att lägga sig nu och ladda om batterierna på nytt.

Sov så gott superstars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0