full rulle

Hemma nu efter både en ridtur i ridhuset, och efter ett besök hos kusinerna med de andra kusinerna med. Dagen har varit väldigt intensiv men samtidigt super rolig. Min mage står för tillfället rakt ut, för att jag har proppat i mig en massa mat hos kussarna. Blev både julbord, kakor, godis, alla möjliga drickor, frukter, ja allt man bara kan tänka sig. Kroppen säger att man bara ska ta lite och nyttigt, men hjärnan säger något annat, mycket och ONYTTIGT. Kanske inte det bästa, men idag fick det bli en sådan dag.

Hoppade btw Rosin idag, gick som en dansande ballerina!
Andra dagen, och jag är fortfarande hur nöjd som helst med henne.
my little star (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0