home sweet home

HEMMA FRÅN SNÖIGA SÄLEN/FJÄLLEN/KLÄPPEN NU DÅ
efter en 10 timmars lång bilresa har man ganska ont i kroppen, eftersom att jag inte steg ur bilen någon gång under bilresan. semestern har varit toppen bra, och jag har bara vrägt i mig massor av onyttigheter, inget bra alls. men semester, är semester, glöm inte det! jag sover alltid riktigt bra, men här under dessa nätterna har jag sovet dunder bra! menar det verkligen, helt sjukt, det måste vara fjällen klimatet! skyller på det. btw så har det varit jätteroligt att åka skidor. jag har varit i österrike och åkt innan, såklart kläppen också, brukade åka dit där varje år inann. men som sagt så klår inget KLÄPPEN. alla kan säga vad dom vill, men mitt hjärta hör hemma här, och det menar jag. det är där jag lärde mig åka skidor, och det är där jag vuxit upp med skidåkningen. GOGO GO KLÄpPPPPPPppppEn!

men en sak har jag allt glömt...
borta bra, men hemma bäst!
stämmer mycket bra det.
(USA ett undantag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0