I dream every day, dream about all



som ni alla vet så använder jag plattång dagligen. Den jag har nu är helt okej, men egentligen inte så bra. Det är en babyliss som både kan platta och locka, men går absolut inte att locka med den! Har snart haft den i över 3 år, så det är ett tag. Jag funderar på om jag ska önska mig en ny eller inte, men har ingen aning om vilken såfall. förslag? Bara tog en bild, för jag tyckte de var fräsiga färger. Jag vet att det inte är bra att platta sitt hår varje dag, det slits något kopiöst. Konstigt nog har det inte hänt mitt hår något alls. Det tackar jag för. Men om det hade börjat blivit tunnare, hade jag helt klart slutat. Jag gör det endast för att jag inte trivs med mitt vanliga. Hatar det! Det är typ vågigt/lockigt. Jag tycker det är fint på andra, men passar inte mig ett dugg. Så för er som inte visste, så har jag inte platt hår, även om jag önska att jag hade.


Kommentarer
Postat av: ellääään

GaMa cp.1 har jag hört är jättebra :D

du borde köpa världens bästa, dyraste plattång för du använder varje dag :DDDDD<3

2010-12-02 @ 17:32:04
URL: http://ellemy.blogg.se/
Postat av: emily

min e sjuukligt bra, den var visserligen dyr men jag plattar också håret nästan varje dag så den e värt det, sliter nästan inte alls på håret och har inbyggd ånga som gör det plattare (y) :D!

2010-12-03 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0