jullov

NU ÄR DET JULLOOOOOV!
kan jag säga mer än att det ska bli riktigt härligt? Efter allt slit och hårt arbete så tycker jag att vi är värda ett lov. Kan bara inte förstå att det bara är en termin kvar i 9:an, innan vi börjar gymnasiet. Jag ser både fram emot det, men ändå inte. Fick betygen sista lektionen idag, sådär nöjd, vet att jag skulle få bättre och kan bättre. Men nästa termin då jävlar ska jag ligga i. Mina dagar kommer att bestå av endast plugg och häst. Vänner = helgerna. Mina merit/betygs poäng slutade på 240, men utan hemkunskapen, annars hade 255. Målet ska nästa termin får bli att höja sig i de ämnen jag har G, och höja ännu fler ämnen till MVG, sen behålla de betygen jag har såklart. Det blir en tuff termin, men det är bara att hålla andan, och ta tag i det.

Never give up !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0