just do it

HEJHEJ
ännu en härlig dag i backen med skidåkning och super goda våfflor i toppastugan! Soligt har det med varit, vilket gör det ännu bättre! Det ända som är varit negativt är att det har varit ca -25 c idag. snacka om kallt! Jag för frös nästan ska jag säga er, när man har fruset hår och is i håret, kan jag säga att det är något som inte stämmer. Det såg sjukt kul ut. Men sen värmde jag mig i toppastuga, och det känndes snabbt mycket bättre. Såg dessutom "team MORGAN" i backen, haha härliga killar de! Det var fyra killar som hade likadan byxor, jackor och tröjor. ovanför jackorna hade de en bild på Morgan från ullared, som de stod då "team morgan" och sen hade de massor av nummer och text på baksidan, så sjukt fräsigt. Ska lätt också göra något sånt om jag ska åka skidor med mina kompisar någon gång! ;)  (snygga var de med)

nu ikväll åkte vi in till sälen, där blev det en mössa och en tjocktröja. mycket snyggt. på hem vägen blev det PIZZA och nu ska jag kolla på pirates of carribean 3, och käka B&J, fish food,(stavning)?

Kommentarer
Postat av: a n n a ss

låter jättehärligt!

ha en fin kväll :)

2010-12-29 @ 18:17:45
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: sanna

wiiie, jag joinar lätt ditt team morgan om jag får (a) ;D

2011-01-02 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0