mastermind

Today is Saturday, and my day had been good. I'm not good at English, but I wish I was.

I morse vakna jag med niklas på ena sidan och heidi på andra. Vi såg sex and the city 2 igår, så jävla bra. Även fast ettan alltid är bäst. såklart somnade jag (inte ovanligt). Niklas somna med, så heidi såg klart den själv. Sen vaknade vi till och bestämde oss för att vi skulle se Wallander, Master Mind. Den var sjukligt bra, men mitt hjärta dunkade i 190! Jag var fan nervös under hela filmen, haha. Jag vet inte varför, men det var en massa saker som hände hela tiden. Egentligen inget JÄTTEläskigt, ja men svårt att förklara. Men niklas var lika nervös. Vem tror ni inte somnar då? För en gångs skulle inte J  A G, utan söta lilla heidi. Det är nog första gången jag ser henne somna framför en film, så sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0