snöstorm?

Här i Skåne snöar det för fullt, och jag antar att det gör det i hels Sverige näst in till. Jag trodde aldrig att det skulle komma så här MYCKET snö redan, bara pang boom. Men jo allt kom på en och samma gång. Så mycket snö som det är nu tycker jag det ska vara på julafton helt klart! Vägarna är knappt skottade heller så att man får köra lååångsamt kan jag säga.

I natt när vi körde hem så var det storm ute och fullt med snöö på motorvägen, helt sjukt! Man tycker att det inte borde vara så mycket snö där eftersom att det kör bilar där hela tiden, men klart så var det, det ändå. Lite halvläskigt var det, men samtidigt lite mysigt med så mkt snöö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0