de tre musketörerna

typiskt också, fick bara G på eng provet, inte bra. Får se om jag gör om det, men har så himla mycket prov nu, som jag först och främst måste koncentrera mig på. Men det ska nog fixa sig. Idag är det fredag, IGEN. men det gillar vi!

 Förresten har ni sett/hört att alice valde att lämna idol helt frivilligt? Enligt henne ska hon ha tappat intresset för musik, och har inte riktigt den glödande känslan på scenen löngre. Synd, för grymt bra var hon!


ERICAochpepper(jag) SANNAochmoony(stavning?) MATILDAochmimsan


Kommentarer
Postat av: sanna

hm, ibland får man bestämma lite vilka prov man vill satsa på, kan inte va bäst på allla :P



stavningen e heeeeelrättt ! :DDDD



MOOOONYBABY :D

2010-10-23 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0