från och med du

Hejhopp i tigerskogen! haha vilket "uttryck" jag använde där^^.
Anyway...
Idag har det väl varit en helt vanlig dag i skolan, men rätt rolig ändån, blev nöjd med mitt SO arbete, kanske kompleterar till MVG i helgen om jag har tid. Sen fick jag ett halvt poäng från MVG på matteprovet, störrigt om något! Det är bara att jobba på tills nästa gång!

After the scool gjorde jag och ELLLEN blåbläääräs paj, MUMS kan jag säga med starka ord ! Jag som hade tänkt att bli, eller är på väg att bli en nyttig människa. Men idag var det enbart ett undantag, så ni vet. (Bra att veta). Efter vi smaskade i oss den goa pajen så åkte vi till min älskling, PEPPERRRRR! ellen fota mig, och fina bilder blev det! tack så mycket vännnen, för du stod ut med oss!

BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0