go och glad kexchoklad

tjenixen!
Håller på med biologi provet som vi har tills på tor. Är ca 55 frågor + läsa i boken. Visst är det rätt roligt, men drygt som fan att läsa,. Just nu står det stilla i min hjärna och jag har jätteont i huvudet, och är super trött. Jo, visst var det trevligt för er att veta det? Nä, det tror jag inte. Men bloggen har varit lite enformig den sista tiden. Inte bra, inte bra. Men snart kommer jag med nya och fina ideér ska ni se!

Förresten så har jag fått tillbaka min skoldator! sSTOollt
så här langar jag några bilder från de filmerna sen i helgen.
(ingen bra kvalité) menmen.
hästar som ja provred







Kommentarer
Postat av: Sannnnna

den vita ser ju kanonfin ut ! :D

2010-10-21 @ 07:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0