godnatt nära och kära




Haft en superhelg! Vill jag börja med att säga. Sovit otroligt länge idag, till klockan halv 12(jag tycker det är sent), och la mig rätt tidigt ändån igår. Det måste ha varit all trötthet efter skol-veckan som varit. Efter jag kommit hem från NIkke idag, så gick jag en lång runda med vovven, haha han började bara skälla på en oskyldig gubbe? rätt roligt ändån, han VÄGRA gå förbi han, gubben bara skratta, var säkert 90 bast!  silken typ min hund är va...Sen kände jag att jag ville rida idag, men har ju ingen häst, min går ju inte att rida på, min älskade polle. Så fråga jag om jag fick rida LOla, och det fick jag. Hoppade 105 cm med henne, gick rätt bra tycker jag, var första gången! Sen frågade caroline om jag ville hoppa Oliver, en storhäst, som är 168 cm i mankhöjd, så gjorde jag det. Hoppade 110, super rolig häst att rida på ska jag säga! Nä, nu har väl ni fårr nog av mig, ska gå ner i kylen och äta annans. Alltid lika gått! ! Ny vecka i morgon, med nya tag! Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag.
 
Kraaaaam till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0