greys anatomy

Nu är det så att erica pauckstadt kollar på greys anatomy, som är grymt bra! fast nu blev det reklam.. hatar! försöker plugga matte, men har sån huvudvärk som jag bara inte orkar med.. beror på en viss sak iförsig. matteprov i morgon, vet inte om jag kommer kunna koncentrera mig, men ska klart försöka. Tors i morgon, sen är det bara en dag till höööstlov! gillas. Imorgon åker heidi till egypten, så fubbig! jag ska passa hennes två små söta katter, zlatan och snobben! hoppas de like me;;) Dessutom så åker andrea till sydafrika och på mån åker fia till dubai,... nää fatta vad avis jag är! vill också utomlands. aja, man får väl överleva kalla sverige ett braa tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0