Hey Yo

Nu står det plugg i schemat resten av dagen, tråkigt men sant. Men har hunnit med en del med dagen ändå faktiskt. Sprang med ellen vid 11 tiden, det kändes riktigt bra! Nu ska jag och ellen försöka springa en gång i vecka, vilket låter väldigt vettigt och sunt. Man mår mycket bättre av att få röra på sig! Tro det eller ej! Förresten så red jag min lille pepperonii också innan, syrran tog några bilder, har inte hunnit kolla på dom än, men någon bra blev det säkert. Vet att det har varit mycket hästbilder nu på senaste tiden, men det är mitt STÖRSTA intresse, men såklart ska jag ju inte bara ha hästar på bloggen. Men bilder sen idag kan lova kommer inom några timmar, eller dygn, eller dagar. Så klar är den saken, men nu ska jag inte störa mer.

HAAAJJJDÅ:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0