I smile for you

Fortfarande mätt efter all mat i skolan som jag åt. Skolan firade, eller "invigde" att den nya skolan ska byggas bredvid, så skulle alla på hela skolan gräva där skolan ska byggas, för att visa att min har varit med och hjälpt till att bygga skolan. Jo visst var det trevlans, utan att det REGNA, I HATE! Sen när vi kom in fick vi massor med fika, kakor, frukter, dricka, och till det lyssna vi på vår "bosse" biggafetto högtalaren som är antons, eller hans brors rättaresagt. Men den är grym att lyssna på! Såklart ville jag lyssna på lejonkungen, där jag visade mina fina moves. Efter det skulle vi äta i matan, as god mat. Potatisgratäng med rostbiff och vinsås, och päron festis. MUMS! Till efterrätt glasssss i stora lass, PIGGELIN! har aldrig varit så mätt i skolan som idag. MEn det är inte många skolor som får så god mat som vi, eller ja det var EXTRA gott idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha klaga inte, när vi tog spadtagen till vår nya skola var det snöstorm ute och marken genomfrusen! Sen stog vi utomhus och åt prinsess tårta! ;)<3

2010-10-30 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0