jag är inte snygg, eller vacker, jag är udda och unik

Sitter framför tv:n med datorn, ser på beck. Efter det ska jag kolla på gg - gossip girl. Börjar redan bli trött, är iförsig egentligen 10, men eftersom att man skulle vrida tillbaka klockan en timme idag så är hon bara nio. Ska man tycka det är bra eller dåligt, det är frågan? Har fortfarande TRÄNINGSVERK efter idrotten i fredags. Brukar aldrig få träningsverk efter idrottlektionen, men eftersom att jag inte rider varje dag nu, så är jag inte lika tränad tyvärr. Aja, det ska jag banne mej träna upp igen snart!



Kommentarer
Postat av: emily

du e snygg och vacker!

2010-11-01 @ 19:10:37
URL: http://ellemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0