R.I.P min bäste vän, älskar dej


MIN ÄNGEL, ♥

Idag den 28/10 har min bästa vän flugit upp i himlen. Jag hoppas han trivs där jättemycket, och det gör han säkert. Han som alltid stötta, och han som jag alltid var hos och träffade varje dag. Du har verkligen ställt upp i alla lägen, även fast du har haft så oerhört ont. Pigg och glad häst, som även kunde busa till sig rätt mycket. Just nu sitter jag och tänker på allt roligt vi gjort tsm, alla minnen. Det är så grymt många så att jag inte kommer ihåg alla. Det allra bästa du visste var MAT! Livsnjutare kan man säga! Allt man gav min lille polle uppskattade han. Jag har varit sur på dej i många lägen, men nu har jag insett att du bara hade ont, du ville säga ifrån. Varje dag jag kom till stallet stod du och kollade på mig och rusade fram och gnäggade till mig. så gulligt ! Det är inte många som får en sån fin, och underbar häst som jag. Helt allmänt, jag var lyckligt lottad! Jag ångrar inte en dag med dej. Även fast vi har haft väldigt många jobbiga vägar, så har vi ändå haft små roliga vägar också. jag vill bara till stallet och träffa dej! men det kan jag ju inte.. du har nyss flugit iväg för ett väldigt långt tag. så nu vill jag inte dit längre,. för jag vill träffa dig, men det går inte från och med idag. Jag sitter med tusen tårar i ögonen som bara rinner enda ner till hakan. Vilket jag egentligen inte borde göra, för jag är glad för din skull, och ville bara ditt bästa. Just nu vet jag att du hoppar bland molnen, vilket jag med kommer göra en dag. Min sockertopp har jag haft i 3 år, det är grymt lång tid om man tänker efter. Hinner göra en del på den tiden, om man säger så. Tänk alla träningar, hopp som dressyr, som terräng, när vi badat, tävlingar, när vi ridit i skogen, allt... tänk så mycket roligt vi gjort tsm! Det var det jag ville ha sagt. Jag är rätt tank lös just nu. But pepper? Jag saknar dej redan, och du vet att jag alltid kommer att älska dig.
vila i frid...

vi ses på andra sidan hjärtat

Kommentarer
Postat av: sanna

älskling,

jag vill så gärna säga att det kommer bli bättre, men jag tänker inte ljuga.

nu är det såhär och det gäller för resten av livet.

men du kunde inte gjort det bättre,

17 månader utan ronja,

1 dag utan pepper,

2010-10-28 @ 20:15:51
Postat av: sofie

sjukt fin text erica!

vet att det är sjukt tufft men allting kommer att bli bra nu sitter han på ett luddigt molln och kollar ner på dig :D finns <3

2010-10-28 @ 21:25:34
Postat av: emily

<3

2010-10-29 @ 16:25:46
URL: http://ellemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0