äntligen har I D O L börjat!

Yees, äntligen har idol dragit igång! Bara jag som tycker det är sjukt bra? Speciellt nu i början brukar det vara sådana sjuka människor, (roliga, knäppa). Men även är det grymt roligt att se på dom som har sån sjukt bra röst! Även jag kan få lite gåshud ibland.. Tänk att stå och sjunga inför en sån jury, tror jag kanske hade vågat de, fast på ett villkor, att JAG SJÖNG bra, vilket jag inte gör. Fy vad roligt det hade varit och söka, eller vara med, men det funkar inte rkt om man har en sådan röst som mig, men man kan alltid bli bra, det har jag själv sett och insett!

Kom hem från didde med folk för 40 min sen ungefär, känns som helg, men va tusan, det är bara tisdag? Veckan har precis börjat! Men jag ser verkligen fram emot helgen, grymt rolig ska det bli! Visst jag är redan trött lite på läxor, men så farligt är det inte, man får bita ihopa, sen ser man fram emot något roligt!


randuum bild






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0