äntligen har min canada goose kommit !

Kom ett brev på posten idag där det stod att min canada goose jacka hade kommit! gissa om jag blev glad !.?
Hade ingen aning om den var JÄTTEstor, eller JÄTTEliten... men när jag kom hem testade jag den direkt, och jag gillade den direkt, även om jag tycker att den är lite stoor, men det gör inget, då kan jag ju "växa" i mig den ju, är säkert ännu rundare om magen nästa år! hehe,. Nä, men sen är det mysigt att ha en stor och varm jacka på sig mitt i den kalla vintern sen! ushh...,,







Kommentarer
Postat av: niklas :)

den blev as bra ju hihi skit finn oh den passa dig Ö:D ! ;)<3

2010-09-16 @ 18:46:16
Postat av: erica

tack tack nikke! :D<3

2010-09-16 @ 19:16:37
URL: http://youknowerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0