right here, right know

sprang preics ner och tog på mig mina ridkläder, ska cykla to the stable om 5 min, sen ska jag och mamma till cs en snabbis, sen blir det att kolla IDOL, och det ser vi klart fram emot! Tänk att redan ett år har gått sen det senast var, helt sinnessjukt är det! Undra vem som blir "den lysande stjärnan" detta året? Aja, det får vi allt se, nu ska jag springa ner igen och ta på mig mina hunter stövlar, fast det är nog för jobbigt att cykla i de, äsch, jag har svårt för att bestämma mig som ni redan har märkt, men sån är jag, det är bara att vänja sig!

 Men ett par bilder ska jag bjuda på!


haha hitta en gräshoppa när jag kom hem


mina fina armbaand



myy ridbyxor, vet ser lite tjock ut där, men so what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0