sista minuten

Lägger in ett inlägg i sista minuten, innan helgen snart är slut och skolan drar igång. Sorry för det inte hänt så mycket på bloggen en, det kommer. Btw haft en super helg verkligen! Varit med kompisar, träffat kusinerna, och varit hos min pepper dagligen. Var riktigt roligt igår hos Emelie, tyvärr har jag ingen bild, men ska se om jag kan få någon bild av Ellen sen.

Nu försöker jag få mitt So arbete klart, eller ja en jämförelse som egentligen inte är så svår, men man är så trött nu om kvällarna att man knappt orkar tänka riktigt klart, kan vara lite jobbigt, men om man anstränger sig funkar allt! Eller jag tror det brukar vara så. Om jag inte läggr in ett till inlägg, eller vilket jag inte gör så hoppas jag på att ni får en bra kväll, dag i morgon!


ingen blogg blir bra utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0