back to reality

Skolan började som sagt igår, tråkigt men sant. Fast nu är det ju inte alls långt kvar tills sommarlovet, så det är bara att kämpa på nu in i det sista. Man har ju en hel del att göra, som man gärna vill ha gjort för att behålla sitt lilla betyg/eller ha kvar. Vädret har fortfarande hållt sig i samma takt, vilket jag hoppas det fortsätter med också, så underbart! Inget regn alls, eller monligt och så, men förmodligen kommer det till slut. Efter solsken kommer regn, och efter regn kommer solsken. Om en stund ska jag bege mig till stallet, tror jag ska cykla idag, då har jag ännu en dag som jag kan skriva in i min träningsdagbok att jag har cyklat/ridit. Super ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0