det räckte till en 4:e placering denna dag i trolleholm!

Louisen följde med mig och fotade idag på tävlingen, superfina bilder blev det! Här kommer resultatet...

LC: Höll på att åka av på framhoppningen för att jag gjorde en dum snäv sväng, så hon galopperade iväg med mig när jag satt på halsen... opps. Men det gick bra, det var bara att ta det igen och låtsas som om inget hade hänt. Sen kändes det bra inne på banan, rundan räckte till en 4:e placering i denna klass!

LC+5: Hon var laddad och jag med. Dock så blev hon rädd för ngt, eller så var det ljuset typ som gjorde att hon vägrade på sveland hindret, däremot var det inte bara jag som gjorde det, utan MÅNGA! Ska inte skylla på hästen, men antagligen var det något som störde dom kanske? Aja, jag tappade lite fokus, så rev nästa, sen sista hindret i grunden hoppade hon av jättetidigt, trodde jag skulle slå ihjäl mig, men jag klarade mig. Silken snäll ponny jag har! Men jag är verkligen nöjd med dagen! Så glad jag blev.

Däremot fick jag ett straff för att det hade gått bra på tävlingen... mamma råkade tvätta min mobil i tvättmaskinen, och jag tror att den har avlidit.. hopp finns alltid! Men denna gång tror jag inte har har speciellt tur.. jag blev faktiskt ledsen..:( så lika bra att säga det nu,,, RIP älskade mobil!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis till fjärdeplatsen!

Det var verkligen något konstigt med det hindret!:s

2011-04-23 @ 18:12:21
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0