louise+sjöarna+kladdekaka

Vi kör allt på en och samma gång! Detta lovet blir bara bättre och bättre för varje dag som passerar, dock så blir det mindre också, nackdel iförsig... Men det bästa är att det är soligt och varmt, gud vad man mår bra av det! love. Inatt sov Louise hos mig, vilket gillades till tusen, igår/inatt bakade vi kladdekaka/kladdekakemuffins vilket blev jättebra! Dom blev perfekta helt enkelt, har nog aldrig bakat så bra förr. I alla fall så vakande med solsken imorse, vilket bara var underbart! Vi ville ut i solen, så vi gjorde pannkakor som vi krängde i oss och åt på balkongen. Senare stack vi till våra stall, sen red jag och LOuise till sjöarna och badade med hästarna (BOSSE OCH ROSSE) vilket var mega roligt! Dock var vi borta i lite mer än 3 timmar tror jag? Men inte gjorde det mig något. Men orkar inte gå in på detaljer, men en hel del roliga, konstiga, underliga saker hände under turen! Kan inte säga mer än en underbar dag? I morgon blir det tävling och då jävlar!!!!!!!!!!!!! NU GÄLLER DET, DET GÄLLER ATT TA CHANSEN IBAND... och om jag har tur så fotar Louise mig :D Dock måste jag ha luva, för min häst är så SMART så hon har kletat in hela ena örat i kåda... väldigt smart... aja.


Kommentarer
Postat av: gissa :d

Men Erica då red du ut 3 timmar dagen före tävling? ;)

2011-04-22 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0