love the sun, love the påsklov

WOW vilket väder ute! Grymt fint och härligt ska jag säga er, ni måste ut och röra på fläsket allt folk. Riktigt gött! Har redan själv suttit i solen i över en timme minst! LIte färg har man allt fått, även om det inte är mkt... Har nästan glömt att skriva vad jag gjort på lovet, men jag gör ju saker hela tiden nästan! Det är iförsig roligt. Men i lördags var jag på tjejkväll hos tessan och hannah, riktigt roligt! I går tävlade jag ju, sen så stack jag och kompisarna till fia, där vi också hade super roligt! Dock var jag lite trött i med att jag tävlat hela dagen, men men. Vi gick till min häst och hälsade på henne mitt i natten, då blev hon glad! Men det var säkert enbart bara för att hon fick en morot... Nu om en liten stund ska jag cykla min lilla runda till stallet som tar en halvtimme.. aja, motion behövs! Ska dessutom rida, och det älskar jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0