Rosa is da shiiiiit

Ohhoj! Fredag idag, och det gillas till max. Vaknade med en enorm feber i morse (igen....) jag som trodde att min feber hade gått över? Men nej, hade sån extrem huvudvärk med! Det snurrade och det kändes som någon skulle spränga mitt huvud, så ont gjorde det. Aja, man var tvungen att gå till skolan, i med nationella, så jag dränkte mig med huvuvärkstabletter, det hjälpte som tur väl senare. Efter nationella stack jag hem, sen sov jag ett antal timmar. Nu känner jag mig bättre och om någon timme ska heidi komma hit en liten stund, och då kommer jag defintivt må betydligt bättre! I skolan hade jag min onepiece idag, och jag bara älskar den! Kände mig som en bebis... eller en teletabbis (stavning)? Men ja den är så mysig! Så jag skiter i hur jag ser ut. Så det så. I morogn är det tävling och jag känner mig taggad! Hoppas bara inte febern återkommer, för då blir jag arg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0